har inte bloggat på ett bra tag

Har inte haft något att skriva så har skitit i att blogga. Har fått värsta lusten att blogga helt plötsligt så bloggen kanske får en "omstart" med ny design och roligare inlägg framöver! Möjligtvis vid årsskiftet att jag börjar om.
 
Hela denna veckan har spenderats i skolan och sedan stan varje dag i hopp om att hitta julklappar. Det har inte gått så jättebra. har hitills bara hittat en av 6 stycken. Ska ut i helgen och stresshandla som förra året. Har verkligen inga ideér om vad jag ska köpa till alla mina föräldrar :/ Förutom till mamam för hennes har jag redan köpt
 
Lite bilder från veckan 
Jag var fackelbärare när vi gick till kyrkan innan avslutningen (bild från idas blogg)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0