Innebandy och smurfar

Hello. Hela min Lördag spenderades i Falköping. Amandas klass var med i falköpings svar på nigth flight, så några från heennes klass var där och de var alla helt målade med blå förg och hade vita kläder på sig! Allt eftersom så blev jag också ganska blå. Innebandyn gick inte så bra, de förlorade alla sina matcher, den sista matchen blev jag så irriterad på det andra laget att de målade mig blå och jag hoppade in och spelade. haha. Det gick kanske inte så mycket bättre för dom då men...  De vann iallfall bästa utklädnad! :))) Sen var det lite kul för det blev värsta rivalitet emellan kyrkerörarna och stenstorparna.(för er som gå på vasa så var det nästan som julkul) Riktigt kul dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0