Jul

Nu är snart julen över och jag har haft en jättebra jul! Fått grymma paket och umgåtts med släkten (eller iallafall en del av den) Firade jul hos mamma den 23:e och sedan på julafton hämtade pappa mig och emma och vi åkte till lerdala. VI var där hela dagen och hade det trevligt, lilla Wilmer stod mestadels för underhållningen. Här är lite bilder !
jag öppnar paket hemma hos mamma
mamma hade lyxat till det och lagt trisslotter i glasen!
sakerna jag fick från mammas sida
Glasburkar
nagellack 
nagellackborttagning
örhängen
2 tekoppar
datormus
en liten bok
provdocka
+ 600 kronor
I lerdala, Wilmer
Sakernajag fick från pappas sida
Träningsväska
Plånbok
Mjukisbyor
Skjorta
Tripplartång
+ 900 kronor
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0