Filmtips :)

Denna veckan har kvällarna bestått av riktigt bra filmer, jag grät nästan av skratt till två av dom och de andra två grät jag av att det var så sorligt/fint!
Source Code
En riktig bra film som Jake Gyllenhaal spelar huvudrollen i. Filmen verkar lite rörig i början men man förstår ganska snabbt hur det ligger till. Troligen så ligger den filmen nu i min topp-tio-lista! Jag rekomenderar den för ALLA, till de som gillar romantiska filmer, till de som gillar action och till och med er som gillar futuristiska filmer.

Karate kid
Denna filmen ko ut år 2010 och jag har länge velat se den men aldrig fått tummen ur att göra det, men nu är det gjort! Riktigt bra film, skvätte en och annan tår under filmens gång men fick också många goa skratt. Handlar om en kille och hans mamma som flyttar till Kina och försöker anpassa sig där.

Johan Glans - Det bleka hotet
Så mycket har jag nog aldrig skrattat i en hel timme! Ett ihoppklipp av hans shower och roliga citat. Det finns inte så mycket att säga om den här filmen utan : hahaha!

Björn Gustafsson - Ett livsverk
Det är ännu en humorfilm som man nästan gråter av skratt till, man får se klipp som man inte sett tidigare. Vill man skratta så ska man definitift ta och kolla på den här filmen, Fyra av fem toasters!

Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0