FIxat iordning rummet lite ^^

Hemma från skolan en sväng för sen vid 6-tiden drar jag till elin och frida och sover där :DD I skolan hade vi det ganska chill, det är ganska gött nu innan lovet c:
Nu har jag äntligen tatt mig i kragen och skruvat ner dom drä förbannade ljushållarna på min vägg!!Jag har hela tiden tänkt att ta ner dem och sedan sätta upp lite gamla minnessaker och skit, alltså lite gamla udda och roliga grejs ;) Blev ganska nöjd, men det skanas lite grejor som ska upp sen men jga orkar inte det just nu hehe...Lite bilder på hur det ser ut nu :D(min kamera ligger på laddning så cameroid fick duga)
pöss på er :)


Kommentarer
LipGlossLover

Grattis på namnsdagen ;)

2011-12-17 @ 12:38:29
URL: http://lipglosslover.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0