Godnatt söv sött, dröm om alla småkryp du mött!!

Imorrn ska jag och min syster emma vara nesamma hemma tills klockan fya för så kommer våran andra syrra hem och sen kommer de vuxna hem vid nio så det kommer nog inte vara så livat hä hemma imorgon... Xp Bion "tintin" (vet inte exakt vad den heter ,men den nya) Var sååå jävla bra, och jag är inte ne person som gillar äventyrsfilmer! Det var lite roligt oxå för att det är så rå humor i den så att man nästan genm hela filmen fick sig ett lietet skratt då och då! :))))
Kanske inte den bästa bilden men iaf.. JAg sitter närmast sen är det amanda och slutligen Emma
( Anledningen till att inlägget heter som det gör så är det för att jag och mina två systrar är Lejonkungenfantaster typ ÄLSKAR DEM! fast Emma,17 år är bara helt galet beroende av dem filmerna!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0