Trololololoooool !

Nu är jag glad fast trött som inihelvete :/ Men dock har jag ingen musik att lyssna på för det känns som att man bara lyssnar på samma låtar om och om och om igen typ -.-' LIIIIIIITE JOBBIT SÅDÄR men jag har kollat igenom lite av mina kompisars Spotify-listor och hittat några nya roliga låtar C: Så egentligen är det här innlägget halvt nödvöndigt för det enda jag sitter och gör just nu är att kolla igemon miltalslånga spotify-listor....
en speciell hälsnig till mna friends som antagligen sitter just nu i en bil på väg till Göteborg och A Day To Remember (ADTR) konserten <333
Så dagens låtar oxå:
monument- ADTR
Mr.Highway's thinking about the end- ADTR
The downfall of us all- ADTR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0