5/5 - 12

Hola! Idag har det fvait en ganska så händelserik dag och den började med att jag vaknade vid halv åtta och satte mig o kollade på BigBrother.Sen efter frukosten så drog vi in till marknaden i falköping och vandrade runt lite där, efter det så tog vi en tur till coop för att inhandla lite varor inför helgen då vi ska vara värdar för två kalas, min pappa fyllde nämligen 40 år idag :) Så se när vi kom hem så slog vi in de sista paketen innan pappa kom hem ifrån jobbet! Och vid 6 så följde jag med amanda till hennes konfa och var på gudstjänst. Och när vi kom hem vid 8 så satte vi på ännu ett avsnitt till av PLL, lite sorligt att det bara är 5 avsnitt kvar :( Nej nu ska jag snart ta och sova lite, så gonatt! :)
Fika på altanen :)

Och flum i kyrkan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0