AJ SOM F**************************N.

...
Jag är död.
Förut idag är jag var väldigt snäll och hjälpte mamma med maten så råkade jag skada mig lite... Vi har en sån där äggkokare som det ryker en strimla ånga från och så smart som jag är så råkade jag ta armen över den ångan när jag skulle lägga ner ett lock på andra sidan om äggkokaren. Och jag kan ju säga att det sved rätt rejält! Så nu har jag ett rött märke på armen som svider något fruktansvärt :( jaja, glad påsk!
btw, så är jag ganska så glad ändå, har fått 4 påskägg ^^ Och ett innehöll et sånt där mobilband till armen som man kan ha på sig när man är ute o springer :)) Strax ska jag ta och sätta på bridesmaids i mitt rum så ska jag sitta och käka godis o dricka redbull <3

GLAD PÅSK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0