Back in business!

HEJ.
Det var allt jag ville säga.
nejmen HEJ! Idag är det torsdag och jag har haft min näst sista prao-dag imorgon :( Kommer att sakna dom små rackarna! Har rättat ett 30 - engelska böcker, bedömt 2 st dalarna - arbeten och kommenterat i 40 st reflektionsböcker! Känner mig nöjd med dagens insats!!! fick ganska mycket beröm för betygsstättningen på arbeterna :) Sedan när jag kom hem så dack jag en kopp te innan jag gick upp ch kollade på BigBrother, skiitskoj. Och innan jag satte mig och kollade på Horton så gick jag ner och gjorde ytterligare 2 koppar te! Satt sedan i en ochhalv timme framför datorn och kollade på film, jag älskar verkligen den filmen, specielt hortons motto "En person är en person, oavsett format!". Och nu sitter jag och slurkar i mig len till kopp te och käkar Drage- ägg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0