Buss - stan - Frida - kulturhuset - buss - "happy feet 2" - bigbrother

Det där var min dag i snabbrepris typ. Jo, drog till stan och mötte elin och frida där, vi shoppade lite hittade ett par ljusa jeans. Sen kom maja efter ett tag oxå. Sen var vi på kulturhuset o kollade på någon grej, ganska bra uppträdanden av ungdomar. sen åkte jag med bussen hem och hemma så satte vi igång Happy feet två som för övrigt var skitkul och jättegullig!! Men n´just nu sitter jag och kollar på Bigbrother och den när det har slutat blir det väl att sova ^^
(sämst bildkvalite men men...)
Hade tråkigt på bussen så jag låtsades att molnen föreställde saker...
hahaha fråga mig inte...
Hoppas att ni har haft en bra första april!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0