Fick ett paket när jag kom hem <3

Efter att jag käkade märkte jag att det låg en Nelly-påse på köksbordet så jag kollade var det var som låg i den OCH... Det var min konfirmationsklänning :)) Blev så glad ju! Sen blev det att måla naglarna och ta bussen in till stan. Mötte ida vid resecentrum och vi gick till Donken och käkade lite, hade en lång pratstund om massa skojsiga saker :D Vi satt där i typ en timme innan vi bestämde oss för att gå därifrån men vi visste ju inte vart för alla butiker hade stängt typ -.-' MEN SÅ SMART SOM JAG ÄR så kom jag på att elin fyllde år igår och att hon inte bor så långt bort så detblev en snabb sväng till hemmakväll för att köpa energidricka och choklad <3 Sen kom vi på att vi inte kunde överrraska henne för att jon bor lägenhet och man måste ringa upp för att komma in... Så vi chansade och ringde upp, som tur var så svarade elins mammas sambo och vi sa att han skulle släppa in oss för att vi skulle överraska elin så vi blev insläppta och satt där ett tag!!! Men nu sitter jag en busstur senare och chillar :)


Kommentarer
J O N S S O N L

SV: Okej :)

Mina sysslor kan du se lite längre ner i bloggen :)

2012-04-18 @ 07:51:47
URL: http://jonssonl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0