godnatt!

Går och lägger mig snart hade jag tänkt! Idag har jag för det mesta storstädat i min garderob och resten av rummet, orkade inte under sängen så det får väl bli att fixa imorgon. Är skitrött verkligen! Kan bero på att jag fortfarande är lite smått förkyld. Imorgon blir det att åka in till stan innan 11 för klockan elva så är ska jag göra en audition för "skönheten och odjuret" - musikalen! Fråga mig inte varför, för jag sjunger inge vidare och jag ahr halvt som halvt scenskräck >.< hahah aja men det blir väl kul att testa det med, fast chansen att komma med är ganska liten för dte är ca 150 stycken som har sökt, fast jag vet inte hur många platser de finns.
Godnatt! Och glöm inte att önska mig lycka till!


Kommentarer
Elin

Vad kul! ^^ Lycka till :D

2012-04-22 @ 00:55:28
URL: http://thatwierdkid.blogg.se/
Nina

ÅÅÅÅÅ!!!! var det en impuls, typ? att söka? jag fick också en sån impuls för typ en månad sen, men de hade redan fullt med sökande... lite synd :( men hoppas du kommer med! jag ska komma och kolla ^^

2012-04-24 @ 17:38:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0