Så sköna kommentarer...

AHAHHAAH dör flera gånger om dagen nu när jag prao:ar, deras kommentarer är så grymma...
(I matsalen)
barn nr 1: Sluta spilla! Ni beter er ju som grisar
Barn nr 2: Vaddå? Det ligger ju bara ett riskorn på bordet!
Barn nr 3: Jaa, bara för att det ligger ETT riskorn så är vi ju inte grisar fattar du väl?!
Barn nr 1: JO, kolla där ligger ett till!
Barn nr 2: Men kolla! Där är en smutsig molekyl, shit vad grisiga vi är, nu måste vi städa!
jag: HAHAHAHHAHAH

( I klassrummet, kollar på en film om dalarna då en person råkar "stöna" I filmen)
Barn nr 1: *viskar* hihih, vet du? *fnissar*
Barn nr 2: *fnissar* vad?
Barn nr 1: *viskar & fnissar* Det lät som om de ... HADE SEX! *fnissar* *och håller för munnen och gapar*
Och jag satt längst bak i klassrummet och höll på att dö av skratt...

Byee!


Kommentarer
frida

HAHAHAHA! Jag vill också praoa däär.. idag fick jag sitta med på en över 2 timmars lång historia lektion och bland annat kolla på en 45 minuter 100 år gammal film om andra världskriget!! DET VAR JU KUL :(

2012-04-18 @ 21:00:26
URL: http://fridofil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0