Till anonym:

Men, jag hhar inte sagt ett enda ont ord om supernatural. Men ändå så är det jag som får all skit. Hur funkar det? Det ända som jag har sagt är att själv så tycker jag inte om serian men det är fritt fram för alla andra att göra det. Jag bryr mig ärligt talat inte ett piss om vad ni tycker om att jag gillar glee och pll. Jag låter er kolla på spn i lugn och ro men så fort som jag uttrycker min åsikt så blir jag påhoppad och plötsligt har jag sagt massa skit om spn. Och det var inte jag som började, jag svarade bara på en kommentar som jag hade fått på bloggen.
JAG ORKAR FAN INTE.

Så. nu har jag sagt mitt. Jo den här morgonen började ju bra... hoppas att dte här var det sista inlägget som har med spn att göra.


Kommentarer
Emma

Jag tycker att PLL är den bästa serien som någonsin har gjorts !

2012-04-04 @ 18:13:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0