Tjohejsan

blablabla orkade verkligen inte gå till skolan imorse men eftersom att jag är så duktig så drog jag iväg till skolan ändå... första dagen i skolan efter lovet var ganska så chill fats jag hade matt-prov. när jag kom hem vid kvart i fyra så var dte bara att sätta igång att laga mat till mig och lillasyrran! eftersom mamma jobbade sent idag så var nathalie ensam hemma i någon timme. Sedan så mötte jag upp elin och sköt iväg nathalie till hennes komips hehe Jag och elin drog till konfan och mötte upp ida på vägen^^ Konfan var ganska så kul för vi höll på att planera pjäsen eller vad man kallar det inför själva konfirmationen i kyrkan. Jag och Elin har huvudkaraktärerna HAHAH får väl se hur det går...
När jag sedan kom hem vid halv sju så satte jag genast igång med att baka maränger, hela (eller nästan) familjen satte sig vid tv:n o kollade på film, myyyys  :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0