En kopp te för o lindra halsont

HEMMA. så jädra skönt att skolveckan snart är över, hela denna vekan har gått hur snabbt som helst! Haft så mycket o göra att jag liksom inte har tänkt på det. iallfall så kände jag mig lite förkyld när jag vaknade imorse, hade lite lätt ont i halsen och lite huvudvärk. Sen i skolan hade vi ju idrott dirket på morgonen och jag va så sjukt trött! Vi gjorde ett test där man skulle springa så många varv på 12 minuter. (jag klarade 5 varv ca 2km - stolt!) Efter det hade jag annu mera ont i halsen. Och nu när jag kom hem så har de gått ner lite men gör fortfarande lite ont. Så idag sitter en kopp te finfint! Sätter nog på en film snart o gosar ner mig i sängen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0