Första skolveckan närmar sig :(

Seriöst, börjar den 20:onde...det är ju liksom snart :( Vill inte, orkar inte. Man vill ju som vanligt träffa alla och prata första dagen, men andra dagen så är de ju tråkigt. Och så börjar jag ju 9:an... Massa prov som man åste få bra resultat på, man måste få bra betyg för o kunna komma in på den linjen man vill. Min framti hänger på att jag sköter mig det här året.  Gick in på skolans hemsida för o kolla ifall schemat hade kommit upp men de hade de ju inte. Så jag passade på o kolla vade de skulle bli för mat första veckan och här är svaret:


Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
Säg gärna vad du tycker om mitt "åsikter och tankar" inlägg jag precis skrivit, har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/august/alla-barn-ar-inte-troga.html#comment (direkt länk)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-11 @ 18:24:29
URL: http://jaasses.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0