SUR

HEJ. Nu var det tisdag och skolan gick faktiskt ganska så snabbt... Första lektionen var Spanska och nu har vi ju en ny lärare som (ursäkta mitt uttryck) SUGER PÅ SPANSKA. Hon bad liksom oss om hjälp. Och vi kan ingen spanska alls! Det är helt sjukt att jag har "studerat" spanska i 3 år och ändå bara kan färgerna,olika djur, säga vad jag heter och räkna. Det beror på att vi hela tiden har bytt lärare eller haft vikarie och varje lärare har ju gått igenom exakt samma saker.Och jag sa till denna lärare att jag inte hade några böcker eftersom att jag satt i cafeterian och missade den förra lektionen och svaret jag fick var "det får du lösa själv, du få gå till expeditionen och be om böcker".  Jag och några fler ur min spanska klass blev så sura på detta att under lektionens gång så skrev jag ett mail till rektorn och sa som det var. Efter lektionen gick jag och några fler upp til rektorn och pratade med henne om detta. Och gissa vad? Nu ska vi kanske få en ny lärare.. vad bra resultat jag kommer få på nationella proven i spanska känner jag.
Så nu har jag fått skriva av mig lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0