DÖD.

Jag har vart ute och srungit nyss! (NEJ JAG LJUGER INTE!) Jo såhär gick det till: Jag satt i min underbart sköna säng och myste när min syster plötsligt steg in i rummet, hon undrade om jag ville förlja med ut på en springtur. Till en början sa jag nej men sen kom jag på att det kunde vara bra för mig med tanke på att jag inte har gjort ett piss det här lovet... Så jag drog på mig en tjocktröja och ett par mysbrallor knöt på gympaskorna och gick ner till hallen, Det var ugedär då jag insåg hur dum den här ideén var. Men dum som jag är så följde jag med, det gick ju bra till en början men efter en kilometer så tvingade jag emma att gå lite. sen så satte vi igång och joggade lite igen. Sen var jag nära på att dö av andfåddnighet, så emma sprang i förväg och vände och mötte upp mig. Sen halvjoggade vi hela vägen hem. Så sammanlagt har jag sprungit ca 2,5 km - vilket jag är djup stolt över!!!
Såhär såg jag ut tidigare idag:
Såhär ser jag ut nu:
ha det bra!


Kommentarer
Elin

Haha mår du verkligen bra? xD

2012-02-15 @ 21:39:41
URL: http://thatwierdkid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0