En trevlig måndag!

I skolan idag var jag och Elin överdrivet flummiga och skrattade åt minst lilla grej :) efter att vi slutat skolan vi ett så blev jag hämtad av farfar och vi åkte hem till farmor. Sen gick farmor och jobbade så jag och farfar satte oss och kollade på kort från när farmor och farfar var små. Jag ser upp till dem som har hållit ihop i snart 50 år!! Jag stannade där till ungefär halv fyra för då följde farfar mig hem :) hemma väntade Amanda och Patrik kom hem några minuter efter mig oh sen kom Emma och pappa :) just nu sitter Amanda i spelar super Mario ledans jag håller på med mobilen. Antagligen kommer Susanne snart hem och sen börjar måndagsmyset , hoppas att det är något bra på TV idag! Puss o kram, smek en banan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0