Firat min lilla kusin och mig idag :)

Ja som ni ser på rubiken så har vi haft ett litet släktkalas idag för mig och min kusin som fyller 11 år  (?) imorgon :) Även fast vi inte var så många familjen så lyckades vi ändå vara 18 personer :) Hade ganska ku, vi spelade mest mario kart och flummade ihjäl oss xD Troode att jag skulle kissa på mig av skratt vi ett tillfälle ^^ Jag fick massa fina saker som jag ska lägga upp imorgon samtidigt som jag lägger upp de saker som jag fick i fredags. Nu har snart alla gått förutom farmor och farfar, och sen ska vi kolla på en film ( "easy A")- jag har velat se den rätt länge nu så nu är jag glad! Efter det blir det säsongstart av bigbrother som verkar jättetråkigt för tidigare idag kollade jag in vilka som var med och de verkar inte alls roliga och de känns lite "gamla" för bigbrother. men men det finns inget som jag kan göra åt den saken...
Imorgon är det skola vilket inte är så jättekul så det är rätt skönt att få en mjukstart på veckan, för jag slutar klockan !!! Ha det bra - ses nå'n dag!


Kommentarer
Elin

Sökte på det efteråt och fick fram dig ^^ Inte så överraskande namn ;) Hehe jag heter "einar" :3

2012-02-19 @ 18:22:44
URL: http://thatwierdkid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0