gårdagen och dagen som har gått.

JO, igår så mådde jag väl inte sådär jättebra men sen framåt 3 tiden så mådde jag bättre! sen när mamma hade kommit hem så bestämde jag mig för att sätta mig där nere istället för att sitta ensam här uppe hela dagen. vid 5-6 tiden så hade jag hur ont i magen som helst och det slutade inte att göra ont så mamma fick ringa in vid halv 10 och de sa åt oss att åka in till akuten... jag fick ta blodprov, träffa doktorn osv. och vid halv 2 tiden i gårkväll så fick vi åka hem :) jag mår bättre idag fast jag har fortfarande ganska ont i magen :( Men kommer tillbaka till skolan på måndag igen :D har saknat alla! nu ska jag sova för att jag är supertrött ^^ Ha det bra.
(min mamma köpte FLUFF till mig förut idag <3 )
(armbandet från sjukhuset)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0