Gårdagen :)))

Igår hade jag som väntat askul och jag vek mig av skratt om och om igen haha Jag fick en massa kul paket som jag ska fota och lägga upp här sen! Det var lite synd sen att melodifestivalslåtarna inte var något vidare bra, men det är ju ändå melodifestivalen vi pratar om...Sen när melodi. hade slutat åkte de flesta hem men Elin och Frida stannade kvar så vi satt och pratade och höll på till klockan tolv ungefär för då gick Elin hem till sig (vi bor grannar) så jag och Frida la oss i våra sängar och pratade vidare ett tag men till slut så sov vi som stockar :) jag orkar inte förklara kvällen bättre men den var awesome iaf!!! Nej nu ska jag se ifall Frida är vaken hehe... Och som ni kanske ser på bilden så är mitt rum sådär lagom stökigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0