HAPPYYYYYYYYYYYYYY!!!

Hejhej! Idag har jag firat min födelsedag som är imogon (yaay) och jag har fått ett par underbara presenter och ätit supergo thaimat :) okej så det här har jag fått i födelsedagspresent!
  • Toffife :)
  • "Glee - the concert movie"
  • En asgo filt!
  • Högtalare som tydligen ska vara jättebra :DD
  • En gullig fotoram
  • En hårfön
  • MASSA MED PENGAR
  • Och sist och viktigast JAG SKA FÅ EN SKÖLDPADDA!!!!!!!!! :):):):) Det fanns inga och köpa just nu men affären ska få in om en månad så då hinner jag fixa med akvarium, uv lampa och sådana saker xD
Så just nu är jag superglad , snart ska jag ner igen och dricka hemmagjord hallonsmoothie! Ska bli otroligt mumsigt! Ha det bra - kexchoklad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0