Sjuk :(

Om ni undrar varför jag inte har gjort något inlägg på ett tag så är det för att min storasyster smittade mig så nu är jag oxå magsjuk :( Jag är på bättringsvägen idag så jag ska försöka äta lite senare idag och se ifall jag får behålla det. Igår mådde jag ganska illa och sov i soffan till och från hela dagen, fick i mig ett glas blåbärssoppa och 33cl cola. Och jag har försökt att ladda upp bilderna på mina paket från mobilen men det funkade inte så jag ska lägga över dem till datan lite senare och visa er vad jag har fått!
Jag är ganska ledsen just nu för det blir ingen spanienresa :((( Skulle åka dit om 20 dagar men nu är det ju massa strejker och skit så igår så bestämdes det att vi inte skulle åka... men jaja, sånt händer ju men nu ska jag ta och vila lite ellr något så hejdå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0