SORRY.

OMG THAT WAS SO AWESOME! jag kan inte fatta att jag har kramat alla goa killar i asking alexandria <3333333
Jag orkar inte förklara allt men ELIN och FRIDA har gjort varsinna grymma inglägg så det är bara att klicka på deras namn så kan ni få läsa om gårdagen...

Igår lyckades jag få en spark i huvudet så idag har jag haft så ont vid örat och käken så efter att jag kommit hem från elin (som jag och frida gick till efter skolan) ringde mamma in till jourcentralen och de sa att vi genast skulle åka in och kolla så att det inte var brutet. Sköterskan som jag hade sa att det troligen inte var brutet men för att vara på den säkra sidan så ska vi in imorgon till "öron, näsa & mun" avdelningen på KSS och antagligen röntga käken så jag får se om jag kommer till skolan påå förmiddagen eller inte :(
Hoppas att ni har haft det bra iallafall :))
HEJDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0