Uppe med tuppen.

Dagen har gått ganksa snabbt hittills tack vare farmor och farfar! Jo så här har den sett ut hittills: Jag vaknade vid 9:00 och gjorde mig iordning och käkade frukost, sen kom farmor och farfar och hämtade mig starx efter tio och vi åkte till stan. I stan köpte vi lite presenter till mig och ett paket til min kusin Elise vi tog sen en fika på rådhuset :) Nu är jag hemma och chillar, ska kanske till frida senare i eftermiddag och kolla på film! En dusch skulle behövas ^^ Jag känner att min blogg har blivit lite tråkig s nu ska jag börja göra lite roligare inlägg och kanske videoblogga?
Kom gärna med förslag och under tiden så bjuder jag på den här bilden på min utsikt från mitt fönster och en på fikat!
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0