våren är på väg!

Vaknade till solsken och fågelkvitter! Eller inte, men jag gick ner och kollade ut genom altandörren och solen sken :) Dagen har spenderats framför tv:n och datan för jag har inte orkat göra något idag för jag har fortfarande ont i magen :/ Inte så kul... Hade lite besök här hemma förut så vi åt kladdkaka yummi! De åkte hem för en stund sen och nyss har vi käkat lite och snart ska jag ta och fortsätta med att göra ingenting och ta en dusch. Vill bara dela med mig av förljande först: Jag satt i köket med radion på och så spelades idol-vinnarlåten och min storasyster kommer in och frågar "Är det här ulrik munther?" HAHAH höll på att dö xD och hon sa "vadå?, han och justin bieber låter ju så lika!" och jag fortsatte att dö av skratt, jag förklarade att det var en tjej som sjöng och hon bara satte sig ner och skrattade...

SES!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0