En trött josefin ligger i sängen och myser.

Dagen har varit ganska trevlig med tabke på att det har hänt ganska mycket! Efter skolan drog jag, elin, frida och maja till ica i hentorp och där mötte vi upp felicia :) Vi handlade lite smått o gott inför pannkakskalaset. när vi sen kom hem till maja tog minimamman frida befälet och ställde sig o gjorde alla pannkakor alldeles själv, VAD DUKTIG DU ÄR!!! Efter det gjorde vi oss iordning och drog till skultorps fritidsgård där LiveKarusellen höll hus och några från våra parallelklasser var med :) Ganska trevligt att hitta på något inte så vardagligt på en fredag. Jag och elin var sen duktiga och GICK hela vägen hem, tur iallafall att vi bor grannar med varandra så att vi har sällskap hela vägen :DD IAF det var faktiskt inte för att berätta om min dag som jag gjorde det här inlägget utan det var för att jag just nu ligger i min goa säng och lyssnar på DEN HÄR låten om och om igen för den är så mysig och jag gillar den lilla figuren som är med i musikvideon :))))
Min lilla vovvsing imorse när jag var ute och gick med honom, han får ju inte springa på två veckor för han haltar så han går på medicin :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0