Jag längtar faktiskt tills imorgon!

Det kan bero på att det snart är fredag men imorgon så är det faktiskt en av veckans "bättre" skoldagar! Spanska är ju inte så kul men sen har vi ju digital foto och bild vilke är mitt favvo-ämne i skolan :D På digitala bilden så ska jag skanna in min monsters inc bild i datan och färglägga den hade jag tänkt, och om det blir lyckat så får ni se hur det blev (: Dags att sova snart men just nu känns det inte som att det kommer att gå för jag har typ värsta överskottsenergin och känner bara för att göra massa skojjiga saker!!
det var ganska längesen som jag lade upp någon bild på mig själv så här kommer en morgontrött jossan!

Gonatt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0