Jag tror bannemej att jag är Sveriges nästa skidproffs!

När jag vaknade imorse låg snön ganska tjock vilket jag inte var så glad över för att jag inte är så glad i snö. Men jag gick ner och åt frukost, duschade och kollade på skidor på TV - Jag grät av skratt åt alla min asgrymma skämt hehe! Jag och amanda fick nog ett ryck sen för helt plötsligt stod jag i hallen med termobuxor, vantar, jacka , skor och mössa! Vi blev sedan hämtade av amandas pappa och åkte hem till honom, väl där så tog vi båda på oss miniskidor och sakta men säkert tog oss ner för backen! HAHAHAHAH oj vad jag skrek.. video kanske kommer upp sedan men nu ska vi snrt bege oss mot teatern, Vi ska nämligen och kolla på musikalen "hairspray" kommer nog bli roligt :)
Puss och kram :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0