Orkade inte blogga förrän nu...

Sorry för en totalt kass uppdatering...
iaf, Jag har vart överenergisk idag! Vaknade ur en hemska mardröm imorse och gjorde iordning mig till skolan - det tog förvånandsvärt bara 35 minuter!! Sen i skolan var jag hur seeeg som helst på vissa lektioner och på vissa andra kunde jag inte sitta still ^^ Igår blev jag sugen på kladdkakemuffins så jag gick ner och bakade och hade med varsin till mig elin och frida i skolan. Sen efter skolan så åkte jag, elin och frida hem till elin och käkade mer muffins och kollade på tv typ...
Jaaa sen när vi skjutsade hem frida så passade vi (jag och min familj) på att fixa med mitt abonnemang så att jag kan byta till Iphone, min låtsasmammas gamla, och jaa det var väl det!
Nu sitter jag på mitt rum och käkar avokadoröra <3
See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0