SGdydVgsfxzGxRf

Det är inte långt kvar nu ! :o imorgon är det friluftsdag men framför allt så är KONSEREN IMORGON. Kan inte fatta det och kommer nog inte att göra det förrän jag står där, kunde inte sova igår och jag undrar hur bra jag kommer sova ikväll... Iallafall idag så har jag flugit fram och tillbaka känns det som. När jag slutade skolan( vid ett) så gick jag,Elin och Frida hem till Elin, där åtvrid nutellamackor :) sen vid två gick jag till lin storasyster Emmas extraidrott och kollade på när hon spelade fotboll. Jag och Emma gick sedan till stan efter det och mötte mamma och nu är vi hemma och ska käka snart:D hejdå!
Lite bilder på den fina himlen imorse:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0