Servitrös...servis...servits?

Var ju i skolan som vanligt idag (sista vanliga dagen i skolan c: ). Fick inställd matte så jag,hanna, hilda, maria och sara gick ner till IP för att kolla km, träffade massor av min lillasysters klasskompisar... iallfall.

Efter skolan så förljde jag, Hilda och sara med hem till ida för att göra iordning oss! FÖR *trumvirvel* vi var servitörer för niorna som hade sin avslutningsmiddag :) Det var faktiskt inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara. Fick ju samma mat som dom plus efterrätt och tog med mig en dricka hem. Dessutom fick vi varsin ros av en nia som tackade oss och kökspersonalen. Det var ganska så kul att se alla bilder och höra de talen som lärarna höll ^^
Min ros blev utsatt för älskar mig älskar mig inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0