GodNatt.

Nu ska jag sova så jag sätterpå radion så att den stänger av sig om en halvtimme :) Ska ha somnat innan det, fast jag ska ju hinna skriva i min dagbok oxå... aja får väl se ifall jag ändrar tiden eller inte! Har pluggat SO hela dagen typ (Då jag inte hara käkat pannkakor eller glass) Kunde ju mer i so.n än vad jag trodde, stolt över mig själv. Just nu insåg jag hur rolig blandning av musik de spelar på radion. själv lyssnar jag alltid på rix fm degångerna som jag lyssnar på radio,fastjag använder mest sotify så det blir inte såm ycet av det. På mornarna så MÅSTE jag lyssna på rix morron zoo HAHA! En bra start på dagen!




Kommentarer
Nina

lyssnar du också på dem??? vad coolt, jag har lyssnat på dem sedan jag fick min stereo (när jag fyllde 8 tror jag)! fast nu var det ett tag sen jag lyssna... ska nog börja igen :)

2012-05-11 @ 18:28:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0