Solig dag!

Jaaa! Äntligen har solen hittat sverige :) Varenda rast satt jag utomhus och som fatsklistrad vid solen. När jag kom hem så tog jag en springtu med lillasyrran och sen hjälpte jag mamma med att bygga ihop grillen! Det gick inte som planerat, efter en timmes skrivande och pillande hade vi lyckats att få ihop den. Men mitt i mitt och mammas glädjehoppande insåg mamma att vi hade satt överdelen på fel håll -.-' så det var bara att skruva upp och rätta till...
Så kan det gå. Jo och sen satt jag lite vid daton medans mamma åkte o handlade jättelånga trästolpar, för vi ska bygga ett staket :) När mamma sen kom hem så hjälpte jag henna att lasta av bilen och skalade potatis. Och just precis så har jag rensat ur en byrå i mitt rum som snart ska fyllas med småsaker som inte får plats någon annanstans.
Imorgon ska jag med Alina hem efter skolan, det var skitlänge sedan! Vi ska sola, käka pizza, baka ananaspaj och prata massa gamla minnen. Så jag måste bli kklar med städandet idag känner jag för annars kommer jag inte att ha tid... Nej nu måste jag verkligen fortsätta så heeejdå sålänge <33
Lyckat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0