Dag 17

hur blir jag när jag är uttråkad. Jo, när jag är riktigt uttråkad så brukar jag kolla mig omkring o se ifall jag kan hitta på något o göra. Jag har en ganska så bra fantasi så jag brukar oftast hitta på något o göra! Till exempel om jag sitter på en lektion och lyssnar på en genomgång så brukar jag ta första bästa papper och börja kladda på så att jag kan koncentrera mig på läraren. eller om jag sitter i en bil så brukar mobilen var ett bra tidsfördriv. Men om jag är hemma och är uttråkad så blir jag helt tokig ibland! Jag kan börja springa runt, städa rummet, om jag är hos pappà så kan Amanda oftast hjälpa mig att bli mindre uttråkad med tanke på att vi båda är ganska så livliga hheh. jag vet inte hur många konstiga saker som jag o Amanda har gjort men jag kan ju lista nångra av dom!

Vi har gjort en klänning av ett duschdraperi
lekt doktorer på Emma/ torterat henne
haft dop för både katten och en plastgris
en gång byggde vi en båt Eva en massa gamla grejer, satte dit en massa gamla gosedjur Och la den i ån...
lekt bibliotek ett antal gånger....
byggt ett hus till dockhusdockor
överdrivet sminkat oss och klär ut oss till fjortosar.sen gick vi ut o gick....
 
 
ja de var de jag kom på just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0