Dag numero två

Det bästa minnet
Jag har så sjukt många bra minnen! Många med världens bästa kompisar. Självklart har jag många minnen med familjen också! Men jag tror att hela den här sommaren har vart ett enda bra minne för livet, träffade en massa nya människor och gjorde massa kul saker. Några av sommarens bästa minnen:
  • När jag , Hilda, Hanna, Sara och Ida sov i saras sommarstuga. Var så himla grymt kul!
  • Törebodafestivalen, de var så kul att vara på festival med kompisarna.
  • Konfirmationen (dock innan sommarlovet men men)
  • Danmark - köpenhamn med familjen hemma hos pappa! Var askul, åkte karuseller jag aldrig tortt att jag skulle våga!
  • Tälta hemma hos hilda med Ida, Hilda, Sara och Hanna :)
  • Öland, var på öland i vecka med familjen hos mamma. det var as skönt!
  • Midsommar med alina och Lovisa! Trevligt trevligt
  • Peace & Love festival. En av de bästa dagaran i mitt liv. 
  • Många resor till göteborg.
TACK till alla som hjälpte till o gjorde det här till den bästa sommarn hittills <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0