Dag numero uno

10 konstiga saker om mig och en knasig bild.
Jaha okejdå.

1. Jag hatar att hicka men älskar när andra hickar.
2.jag äger bara 3 par skor. 
3. Är beroende av nagellack men har oftast omålade naglar.
4. Jag har hur svårt att slänga saker. jag har kvar papper med typ ett streck på bara som jag "målade" när jag var liten. why lixom..?
5. Jag kännermig naken utan min mobil, men inte när jag går runt utan byxor. 
6. När jag var liten så trodde jag att alla tänkte på svenska. Så typ att kineser täkte på svenska men översatte till kinesiska innan de talade. 
7. Älskar att åka buss/tåg ensam på kvällen.
8. Jag älskar ordning o reda men mitt rum ser ut som ett bombnedslag.
9. Jag har jättedåligt minne. Asså verkligen JÄTTEDÅLIGT.
10. Ett av mina mål i livet är att kunna hjula. ja hjula. tänk va kul att kunna det *drömmer mig vidare*
Hahahah jomen ja hittade en massa fina blommor o fjärilar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0