Dag nummer nio

Min inspirationskälla

Asså egentligen så har jag ingen riktig inspirationskälla utan jag får insiration av typ alllting! Jag kan liksom kolla på en kudde o bli inspirerad. haha kanske inte riktigt men ni förstår...? Jag gillar ju att läsa bloggar så ibland kan jag få inspiration av dom. Jag blir också inspirerad av musik, bilder och kläder. Älskar att bara kolla runt på tex. tubmlr eller weheartit och bara drömma mig bort haha. Kan bli helt sjukt inspirerad ibland tex. när jaghar sett någon fin lägenhet eller ett fint rum. Då kan jag få värsta kicken och bara resa mig upp ur sängen och börja möblera om i mitt eget rum eller nåhot sånt heheh. Som igår, jag satt inne på tumblr och såg en jättefin bild på en tiger. Så jag tog upp penseln och gjorde klart tigern på min vägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0