Dag nummer sju

Gästblogg, undrar om Jossan verkligen har övervägt att låta mig göra detta men det är ett nöje.. Är det nu man ska berätta någon smaskig historia som ni inte vet om lr vad? Att Jossan får ångest över att slänga typ varenda godispapper lr liten snörstump är väl ingen hemlighet... Lr att hon gav mig tinitus när vi gick på skräckkabinetten i London, tror tom att en del murbruk lossnade efter hennes illskrik.. Men jag vill också passa på att säga hur Jossan är, så jag gör det på gammalt fjortisvis: J - jättepositiv - optimist - sockersöt (så ska ju "mammor säga";)) - estetisk - fullifan I - iphonenörd N - niondeklassare (skitsvår bokstav o hitta på något på, so give me a break va!?)
 
Skickar med ett kort på Jossan när hon är i sitt esse! Ni som har henne i era liv ska vara oerhört glada o hoppas ni förstår vilken tur ni har som känner henne <3 <3 <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0