Dagen numret femman

Vilka hårfärger har jag haft?

Jo okej. När jag var liten hade jag ganska ljust hår. Sedan när jag blev äldre så blev håret mörkare, så när jag gick i kanske femman eller nåt sånt så slingade jag mitt hår ljusare för första gången. Slingade de kanske 3 gånger innan jag lät min naturliga hårfärg finnas. Men sen när jag började åttan så tonade jag håret mörkare. Det åkte ur efter ett tag och så lät jag det vara. I kanske ett halvår innan jag färgade blond dip dye. Sedan blev Dip dyen lite mer rosa och nu är den blond igen :) Det var väl hela historien. 
 Dålig bild från när jag hade som märkast hår ( i åttan)
Min nuvarande hårfärg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0