Hösten 2012

Kollade runt lite på vad som anses vara "höstens mode - 2012". Det fick mig att börja fundera. Är det nån tant som sitter o bestämmer vilka 10 färger som är bäst just denna höst? Eller hur går de liksom till? Och varför ska man ha just dom färgerna? Sånt blir jag irriterad på. Jag vet att de låter väldigt fult men varför ska man göra om alla andra o gå runt o se ut som kopior av varandra när an kan"sticka ut" och inte se ut resten av världen? Man beöver kansek inte ha en så överdriven stil men ändå göra något så att man på något sätt sticker ut. Man vill ju ändå att folk ska på nåt sätt kunna känna igen en! Det är ju så lätt att bara hänga med o göra som alla andra men hur kul är det när alla har (tex) mörka jeans och stickade tröjor. Kanske olika färg på tröjorna men ändå likadana. Jag låter alla klä sig hur om vill men jag har svårt att förstå varför man klär sig exakt likadant som alla andra.

Hösten 2012 färger tydligen
( det här inlägget är inte menat att vara kränkande, bara en tanke som flög i mig )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0