Idag var det något fel på mig.

Asså inte för att det inte är det de andra dagarna men idag var jag bara helt brutalt onormal. japp. Några exempel :
Innan spanska letkionen så upptävkte jag o hanna att det var såpa på golvet. Så vi gled fram och tillbaka i klssrummet tills resten av klassen kom.
Jag var helt otroligt duktig på idrotten, stod längst i plankan positionen  i HELA klassen (jag vet att det kan ske inte var så onormalt men för mig var det väldigt spelceillt, okej?)
Var hyper i sisådär 2 timmar innan jag halvdog i alinas soffa. STANDARD
Jag skickade minst 40 olika helt osammanhängande sms...Why?
Har gått runt hela dagen med en känsla av att någon har förföljt mig, så så fort någon sa hej eller nt sånt så hoppade jag hehe...

det kanske inte lät som mycket men det var mer småskaer som jag inte kan komma på HA DET BRA!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0