käkar lite pannkakor såhär på morgonkvisten

Hhaha. Jo åkte från pappa vid 6 imores och in buss går ju inteförrän vid 8 så jag satte igång o gjorde lite pannkakor :) Så hima gott med pannkakor o sirap, fattar inte hur man inte kan gilla det! Så nu sitter jag o tjockar i mig lite pannkakor o lyssnar på musik! Snart blir det att gå upp o göramig iordning.
Är helt besatt av:
Don't you worry child - swedish house maffia
No sleep - wiz khalifa
opposite of adults - chiddy Bang
Mind your manners - chiddy Bang ft.icona pop
Midnight city - M83
Runaways - the killers
Det är lite kul för min musikstil är så sjukt varierad, i min spotify-lisa finns liksom allt från enter shakira till taylor swft till skrillex.
 


Kommentarer
Elin

omg "enter shakira" xD
Hahaha jag dör
*Enter Shikari ;)

Svar: HAHA OMG. trött osv.
Josefin :)

2012-10-03 @ 18:15:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0