Ojdå.

Har inte orkat blogga pga. att ja inte orkar. hah ja det var en bra andledning. Nejmen ska göra klart 30 dagars grejen o sen se om ja vill fortsätta med bloggen... (dag 4 kommer inom kort ckså att läggas upp) 

Så då var den delan av de här inlägget avklarat. Så nu ska jag berätta lite om de senaste dagarna. Jo i torsdags så umgicks jag med Alina, hängde tom. med på hennes cheerleadingträning (som jag förövrigt fortfarande har träningsvärk från...). Sen sov ja hos henne eftersom att på fredagen var de ju kostym grejs på skolan och eftersom att vi gillar sånt så klädde vi såklart ut oss! Sen igår så drog ja hem efter skolan och vidare till Göteborg. Sov dä. Och kom hem runt 2-3 tiden. Sedan dess har jag hjälpt amanda med att städa hennes rum och vandrat ner till affären för o köpa chips :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0