snor idas

HÄRIFRÅN

1. 10 konstiga saker om mig och en knasig bild

2. Det roligaste minnet

3. Vad jag har i min väska

4. Mitt rum

5. Hår färger jag haft/har

6. 5 beroenden

7. Gäs inlägg 

8. Min garderob

9. Min inspirations källa

10. En låt jag inte kan sluta lyssna på

11. En sida jag besöker varje dag

12. Varför jag plattar håret (nästan) varje dag

13. Min bakrundsbild på mobilen

14. gäst inlägg

15. En bok jag aldrig tröttnar på

16. En skum grej jag gjorde när jag var liten

17. Hur jag blir när jag är uttråkad

18. annorlunda dofter jag älskar

19. Mitt smyckes skrin

20. Gäst inlägg

21. Bilder på mig som liten till idag

22. Några ord jag använder ofta när jag pratar

23. 5 serier som jag följer

24. Hur jag pratar i telefon

25. Saker jag älskar

26. Hur många väskor jag har

27. Gäst inlägg

28. En sak jag stör mig på

29. Värsta klädes plagget jag äger

30. Jag sätter på shuffle på spotify och berättar vad dem 10 första låtarna heter och betyder för mig

(BÖRJAR IMORGON)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0