Standard

Blir o fixa klart rumet idag, blir o måla klart de imorgon. Det går rätt snabbt om man bara har energi. Kommer säkert o få överskottsenergi närsomhelst...Måste hinna duscha och läsa igenom NO-läxan tills imorgon OCH klippa väldigt mycket på filmerna till bilden som ska lämnas in imorrn. Orkar inte med såna läxor som man inte hinner göra i skolan jag har ju redan så mycket att göra här hemma. Allt skjuts ju upp hela tiden, hade jag inte haft alla läxor så hade rummet vart klart nu! Jamen det går inte att göra något åt saken mer än att bita ihop o göra det bästa av situationen.
Suddig bild med dåligt ljus. Men så här ser jag ut nu. Fast mindre brun. jag ser ganska mörk ut. lol.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0